"ALL ABOUT BLADE AND STICK" Oδός: Νιρβάνα 34 - Κάτω Πατήσια - 211.21.36.521 e-mail: fmagreece@gmail.com

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Εκπρόσωπος του FCS KALI HELLAS δημοσιεύει ψευδή "στοιχεία"!!!

Μόλις με πληροφόρησαν, πως ο πρώην μαθητής μου dimitris boudakis (άνθρωπος που ξεκίνησα από το 0 στις πολεμικές τέχνες) έγραψε σε ένα post του, πως δήθεν και τάχα, αυτός και άλλοι ανήκαν στην διοργανωτική ομάδα που έφερε τον Ray Dionaldo στην Ελλάδα το 2003!!!!

ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ. Ας παραμυθιάζουν τους μαθητές τους, και ας λένε ιδιωτικά τις φαντασιοπληξίες τους.

ΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΗΜΑ, ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

Καμία διοργανωτική ομάδα δεν έφερε τον Ray και το FCS στην Ελλάδα. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ από δική μου πρωτοβουλία ήρθε (και ερχόταν έως τον Νοέμβριο του 2008). ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ με δικά μου έξοδα. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ με δική μου επαφή, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ σε δική μου διοργάνωση.-

Πόσο μικρό και αναξιοπρεπές είναι, το να προσπαθεί/ουν κάποιος/οι, να οικειοποιηθεί/ούν δουλειά άλλου!!!



Στη φωτό, οι Δημήτρης Μπουδάκης και Αγγελος Μπαστάκης, (μαθητές μου που ξεκίνησα από το μηδεν στις πολεμικές τέχνες) ενώ τους δείχνω τεχνική, από το πρώτο σεμινάριο Filipino Combat Systems στην Ευρώπη, που διοργάνωσα τον Νοέμβριο του 2003 στην Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Θα χαρούμε να διαβάσουμε το σχόλιό σου"